Podpis elektroniczny

 Podpis kwalifikowany w 20 min.
Wszelkie formalności w siedzibie Klienta.

 
Generujemy nowe e-podpisy, jak i odnowienia certyfikatów z wszystkich centrów na rynku.
 
 



Jesteśmy partnerem Centrum Certyfikacji EuroCert. Stanowimy w pełni mobilny kanał dystrybucji elektronicznych podpisów opatrzonych certyfikatem kwalifikowanym. Szybka i sprawna instalacja w siedzibie klienta przy absolutnym minimum formalności. Szkolenia użytkowników oraz opieka posprzedażowa zapewnia komfortowe i bezpieczne korzystanie z narzędzi wykorzystujących e-podpis.

Zgodnie z Ustawą o Podpisie Elektronicznym z dnia 18 września 2001 roku „dane w postaci elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu są równoważne pod względem skutków prawnych dokumentom opatrzonym podpisami własnoręcznymi”.

Szerokie pole zastosowań podpisu elektronicznego:

• Elektroniczna wymiana informacji oraz kontaktowanie się z Urzędami Administracji Publicznej, m.in.:
  - podpisywanie deklaracji ZUS, 
  - prowadzenie korespondencji z Generalnym Inspektorem Informacji Finansowej, 
  - podpisywanie i wysyłanie deklaracji podatkowych do urzędów skarbowych.
• Podpisywanie i składanie wniosków do Krajowego Rejestru Sądowego, 
• Kontakt z urzędem celnym poprzez system EMCS,
• Podpisywanie faktur elektronicznych,
• Składanie dyspozycji, przelewów, zmian w bankowości elektronicznej,
• Elektroniczne podpisywanie dokumentów w obrocie prawnym i handlowym,
• Podpisywanie wielu dokumentów elektronicznych jednocześnie,
• Podpisywanie ofert z wykorzystaniem certyfikatów kwalifikowanych na aukcjach i przetargach internetowych,
• Zawieranie umów przez Internet,
• Prowadzenie bezpiecznych transakcji elektronicznych przez Internet, 
• Elektroniczne podpisywanie oświadczeń woli oraz dokumentów w obrocie prawnym.
  

Do ceny zestawu należy doliczyć cenę pakietu usług związanych z:
- weryfikacją tożsamości Subskrybenta
- instalacją aplikacji na wskazanej pokazowej stacji roboczej
krótkim szkoleniem z obsługi aplikacji do podpisywania dokumentów
instalacją certyfikatu w programie PŁATNIK na pokazowej stacji roboczej


Zestaw + pakiet usług są elementami nierozłącznymi.
 

 
EUROCERT CLASSIC

 

  •  karta kryptograficzna
 
  • czytnik OMNIKEY 3021 USB
260zł + 23% VAT
  • certyfikat kwalifikowany ważny dwa lata
 
  • oprogramowanie do składania i weryfikacji podpisu
 
 
 
       
EUROCERT MIKROCZYTNIK

 


  •  karta kryptograficzna
 
  • czytnik OMNIKEY 6121 USB 
280zł + 23% VAT
  • certyfikat kwalifikowany ważny dwa lata
 
  • oprogramowanie do składania i weryfikacji podpisu 
 
 
 
       
EUROCERT TOKEN

 
  • charismathic USB Stick
 
  • certyfikat kwalifikowany ważny dwa lata
260zł + 23% VAT
  • oprogramowanie do składania i weryfikacji podpisu
 
   
 
 
       
EUROCERT KARTA

 

  • karta kryptograficzna 
 
215zł + 23% VAT
  • oprogramowanie do składania i weryfikacji podpisu 
 
  • zestaw nie zawiera czytnika
 
 
 
       
EUROCERT ODNOWIENIE   
   
  • oferta dla posiadaczy ważnego podpisu elektronicznego
120zł + 23% VAT 
  • odnowienie certyfikatu na dwa lata
 
   
 
 
 
EUROCERT ODNOWIENIE + NOWA KARTA  


   
  • odnowienie dla posiadaczy ważnego podpisu elektronicznego w innych centrach certyfikacji, niż Eurocert
 
  • certyfikat Eurocert na kolejne 2 lata
130zł + 23% VAT
  • klient orzymuje nową kartę kryptograficzną wraz z certyfikatem
 
 
 
 
EUROCERT ODNOWIENIE + NOWY TOKEN  


   
  • odnowienie dla posiadaczy ważnego podpisu elektronicznego w innych centrach certyfikacji, niż Eurocert
 
  • certyfikat Eurocert na kolejne 2 lata
170zł + 23% VAT
  • klient orzymuje nowy token wraz z certyfikatem
 
 
 
 
PAKIET USŁUG
 
 
Podstawowy 90zł + 23% VAT
Odnowieniowy 60zł + 23% VAT
 
Rozumiem Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając z witryny wyrażasz zgodę
na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies.