SymB2B - system zamówień hurtowych dla Sage Symfonia Handel Premium
SymfoB2B - system zamówień hurtowych dla Sage Symfonia Handel PremiumIntegracja z programem Sage Symfonia Handel
System jest w pełni zintegrowany z programem Symfonia, dzięki czemu obsługa i zarządzanie nim odbywa się z poziomu programu handlowo-magazynowego. Wszystkie informacje dotyczące produktów, kontrahentów i wystawionych dokumentów są eksportowane do systemu, a operacje dokonane przez klientów w systemie SymfoB2B na bieżąco zapisywane są w programie Symfonia w czasie rzeczywistym. Pozwala to na zmniejszenie nie tylko ilości pracy i dokumentacji związanej z zawarciem transakcji ale również czasu realizacji zamówienia, co znacznie wpływa na zadowolenie i satysfakcję klientów.
Automatyczne zapisywanie zamówień w programie Sage Symfonia Handel
Po dokonaniu rejestracji on-line kontrahent ma możliwość samodzielnego składania zamówień, które następnie są automatycznie zapisywane w programie Symfonia w dokumencie „Zamówienia obce”. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie zachodzi potrzeba angażowania pracowników w celu uzupełniania danych o zamówieniach oraz w pełni wyeliminowana została możliwość popełnienia błędów, które powstają podczas wprowadzania zamówień przez pracowników do systemu.
Bieżąca oferta i stany magazynowe
Dzięki wykorzystaniu integracji z programem Symfonia w czasie rzeczywistym klienci mają dostęp do zawsze aktualnej oferty handlowej oraz jej bieżącego stanu magazynowego. Aplikacja informuje również kontrahentów o pojawieniu się nowych i promocyjnych produktów w ofercie, dzięki czemu sprzedawca ma możliwość reklamowania swoich towarów bez żadnych nakładów finansowych.
Uwzględnianie rabatów i indywidualnych cen
Podczas dokonywania zamówień SymB2B automatycznie nalicza rabaty dla kontrahentów oraz uwzględnia przypisane im indywidualne ceny. Informuje również o przydzielonym przez sprzedawcę limicie kredytowym oraz jego wykorzystaniu co pozwala na sprawniejsze dokonywanie płatności za złożone zamówienia.
System posiada bardzo rozbudowaną funkcję opisu towaru. Oprócz standardowego pola tekstowego „opis” aplikacja umożliwia dodawanie dowolnej ilości zdjęć produktów. Pozwala również na dołączane dowolnej ilości plików zawierających np. dodatkowe dane o produktach, które mogą być następnie pobierane przez kontrahentów. Aplikacja umożliwia również nadawanie towarom atrybutów. Na ich podstawie dokonywać można zaawansowanej filtracji uwzględniając np. kolor produktu, rozmiar lub inny dowolnie skonfigurowany atrybut.
System oprócz wyświetlania dokładnej ilości stanów magazynowych, umożliwia również wyświetlanie znaczników ich dostępności.
Pole „historia zamówień” informuje klientów o dokonanych zamówieniach. Tu klient może podejrzeć historię rezerwacji i wystawionych faktur lub dokumentów WZ oraz sprawdzić poprawność danych na wystawionych dokumentach. System poinformuje go również o nierozliczonych lub przeterminowanych transakcjach.


Ciekawe funkcjonalności:
- zamawianie wybranych towarów ponad stany magazynowe
- możliwośc zamawiania towarów co określoną ilość jednostek towaru
- eksport cennika do pliku csv
- export dokumentów do formatu ECOD