Comarch ERP Optima

 Comarch OPT!MA to program stworzony z myślą o rynku małych i średnich firm działających w różnych branżach. Zawiera kilkanaście zintegrowanych (pracujących na jednej bazie danych) aplikacji-modułów obsługujących różne obszary działalności przedsiębiorstwa. 


Comarch OPT!MA
 znajduje wykorzystanie:

  • w małych firmach, potrzebujących obsłużyć podstawową działalność, tj. fakturowanie, prowadzenie książki przychodów i rozchodów, rozliczenie z urzędami (Pakiety linii START dla małych firm),
  • obsługuje zaawansowane procesy biznesowe średnich przedsiębiorstw.

To potrzeba klienta decyduje o tym, jakie funkcjonalności programu będzie wykorzystywał w swojej pracy. W każdym momencie możliwe jest rozszerzenie instalacji o kolejne aplikacje. Dodatkowym atutem jest możliwość pracy na programie wynajmowanym od producenta w ramach usługi Comarch iOPT!MA24. Użytkownik otrzymuje dostęp do wybranych funkcjonalności przez Internet, a program i dane są przechowywane w nowoczesnym i w pełni zabezpieczonym Centrum Danych Comarch.

Comarch OPT!MA usprawnia działanie firmy w kluczowych dla jej poprawnego funkcjonowania i rozwoju obszarach:Handel i usługiZarządzanieKsięgowość, rozliczenia i kadry. Program posiada także bogaty zestaw narzędzi dedykowanych dla biur rachunkowych.
 

Aby zapoznać się szerzej z konkretnymi funkcjonalnościami, 
prosimy wybrać odpowiedni obszar.


Comarch OPT!MA to program wspierający prowadzenie i zarządzanie firmą stworzony w oparciu o wieloletnie doświadczenie producenta oraz sukcesywnie zbierane i wykorzystywane opinie Klientów wykorzystywany w ponad 33500 polskich firm (referencjecase study). Specjalnie dla nich w ofercie Comarch znalazły się dodatkowe narzędzia usprawniające ich codzienną pracę i pozwalające na zwiększanie zysków i minimalizację kosztów.
Dzięki programowi Comarch OPT!MA zaoszczędzisz swój czas i pieniądze, zyskasz nowych klientów, będziesz miał dostęp do szczegółowych analiz danych dotyczących Twojej firmy.
Comarch OPT!MA to program składający się z modułów, dzięki czemu bardzo łatwo można go rozbudować. Pełna integracja modułów i jedna baza danych sprawia, że dane wprowadzane są do systemu tylko raz!
 

HANDEL I USŁUGI

Faktury
Moduł Faktury gwarantuje łatwe wystawianie dokumentów handlowych takich jak faktury, paragony, korekty itp. Dodatkowymi atutami jest cennik z dowolną ilością cen, możliwość wyliczenia wielowymiarowych rabatów oraz fiskalizacja paragonów i faktur.


 

Handel
Handel został stworzony do pomocy w fakturowaniu i obsłudze magazynu. Automatyzacja tworzenia dokumentów handlowomagazynowych usprawnia pracę firmy. Rozszerzona wersja Handel Plus daje m.in. możliwość szczegółowego opisywania dostaw za pomocą cech. Dzięki współpracy z Comarch Mobile, aplikacji przeznaczonej dla urządzeń przenośnych, sprzedaż prowadzona poza firmą jest znacznie efektywniejsza.


Detal
Moduł Comarch OPT!MA Detal to specjalnie zaprojektowana aplikacja, obsługująca szybką sprzedaż detaliczną. Jest ściśle powiązana z Comarch OPT!MA i ma na celu maksymalne uproszczenie pracy sprzedawców. Łatwa obsługa, współpraca z ekranami dotykowymi oraz niezwykle czytelny interfejs czyni z Comarch OPT!MA Detal doskonałe narzędzie do pracy w każdym sklepie.


Serwis

Moduł ten dedykowany jest firmom zajmującym się działalnością serwisową.
Umożliwia on:
• Obsługę zleceń firm serwisowych
• Harmonogramowanie zadań
• Automatyczne fakturowanie zleceń
• Rejestrowanie urządzeń serwisowanych

 

KSIĘGOWOŚĆ I PŁACE

Kasa/Bank
Niezbędny element w każdej firmie, umożliwiający ewidencję wszystkich wydatków i wpływów. Dostarcza informacji o stanie środków pieniężnych oraz zapewnia prowadzenie rozrachunków, planowanie płatności, kontrolę płynności finansowej przedsiębiorstwa czy współpracę z bankowością elektroniczną.


Płace i kadry
Umożliwia firmie prowadzenie pełnej obsługi kadrowopłacowej. Zapewnia pracę zawsze zgodną z aktualnymi przepisami oraz:
• Współpracuje z programem Płatnik
• Nalicza i drukuje deklaracje podatkowe
• Wylicza składki ZUS i deklaracje
• Zapewnia obsługę korekt list płac
• Umożliwia wysyłanie e-deklaracji do US


Księga podatkowa

Obejmuje łatwą obsługę księgową firmy oraz rozliczenia z Urzędem Skarbowym na podstawie Księgi Przychodów i Rozchodów. Moduł jest zawsze zgodny z aktualnymi przepisami.

 
Księga handlowa

Księga Handlowa to moduł pozwalający na obsługę pełnej księgowości zgodnie z Ustawą o Rachunkowości. Jego podstawowym atutem jest usprawnienie pracy dzięki automatyzacji procesu księgowania, ewidencjonowania VAT-u oraz możliwości wydruków i przesyłania elektronicznych deklaracji.


Środki trwałe
Moduł ten pozwala na prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych. Moduł pozwala m.in. na:
• Tworzenie planów amortyzacji
• Automatyczne księgowanie odpisów amortyzacyjnych
• Rejestrowanie historii środka trwałego


Biuro rachunkowe
Moduł Biuro Rachunkowe jest centralnym miejscem pracy każdego biura rachunkowego. Jest to panel wspierający codzienną pracę, dzięki któremu można seryjnie rozliczać obsługiwanych klientów, organizować pracę w biurze, kontrolować czas pracy nad dokumentami.

 

ZARZĄDZANIE

Analizy
Niezwykle przydatny moduł, dzięki któremu możliwa staje się analiza danych w firmie. Szybkie przetwarzanie informacji i podejmowanie na ich podstawie decyzji jest kluczowe dla każdego właściciela firmy. Moduł ten to ponad 200 gotowych analiz, dane przedstawione w postaci prostych i zrozumiałych wykresów graficznych oraz tabel.


CRM
CRM to moduł, dzięki któremu można rejestrować kontakty z klientami. Można również wprowadzać zadania, jakie powinni wykonać poszczególni pracownicy w związku z obsługą klientów. Znacznym ułatwieniem jest możliwość wprowadzenia zadania głównego i powiązanych z nim zadań szczegółowych, a także wystawianie faktur cyklicznych.


Pulpit menadżera
To narzędzie prawdziwego człowieka biznesu! Moduł zapewnia:
• Dostęp do informacji o firmie poprzez Internet
• Stały dostęp do informacji o przychodach, kosztach, rozliczeniach czy podatkach
• Gotowe analizy i raporty o obrotach, zobowiązaniach, należnościach
• Bezpieczeństwo prezentowanych informacji z urządzeń mobilnych.
Korzystając z urządzeń mobilnych (palmtop, smartphone) i aplikacji Mobilny Menadżer, kadra zarządzająca zyskuje dostęp do raportów i analiz z każdego miejsca i o każdej porze.


Obieg dokumentów
Masz dość bałaganu związanego z papierologią? Obieg dokumentów jest właśnie dla Ciebie! Ten moduł pozwala na gromadzenie oraz łatwe katalogowanie każdego rodzaju dokumentów Twojej firmy (skany, zdjęcia, pliki Word, Excel i inne). Dodatkowo można swobodnie wyszukiwać potrzebne dokumenty oraz definiować proces obiegu dokumentów wedle własnych potrzeb.


iKsięgowość24
Każdy Klient może nawiązać współpracę z biurem rachunkowym wykorzystującym takie samo oprogramowanie poprzez serwis iKsięgowość24.pl. Dzięki oferowanym, przez prezentowaną w serwisie Społeczność Biur Rachunkowych, ustandaryzowanym usługom księgowym, Klienci Comarch mają możliwość znacznego obniżenia kosztów obsługi księgowej i kadrowo płacowej. Z kolei dla biur rachunkowych prezentowanych w serwisie stanowi on bezpłatne narzędzie promocji i źródło pozyskania nowych klientów. Czytaj więcej »

Comarch iSklep24 oraz iGaleria24
Dla firm prowadzących działalność handlową przygotowaliśmy narzędzie umożliwiające prowadzenie sprzedaż w Internecie, w pełni zintegrowane z programem – Comarch iSklep24.  Automatyczna synchronizacja z oprogramowaniem Comarch pozwala na szybką budowę sklepu, a w dalszej kolejności oszczędza czas właściciela oraz minimalizuje ryzyko wystąpienia pomyłek w trakcie wystawiania towarów. Dodatkowym atutem wykorzystywania narzędzia jest możliwość promocji sklepu w internetowej galerii handlowej iGaleria24.pl – pierwszej w Polsce internetowej galerii handlowej stworzonej przez producenta oprogramowania. Dzięki temu Klienci już od momentu uruchomienia swojego e-sklepu otrzymują narzędzie jego promocji. Czytaj więcej »

Współpraca z  Comarch to także:

  • Największa sieć Partnerów na terenie całej Polski. Wyspecjalizowani i przeszkoleni konsultanci pomagają w doborze rozwiązania, a także oferują usługi wdrożeniowe oraz związane z dostosowaniem i doborem sprzętu, bezpośrednio w siedzibie Klienta.
  • Pomoc dla użytkownika. Klienci oprogramowania mogą korzystać ze wsparcia konsultantów Comarch. W ramach usługi Comarch Asysta, klient ma dostęp do fachowej pomocy przez telefon oraz poprzez pocztę elektroniczną.
Rozumiem Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając z witryny wyrażasz zgodę
na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies.